Wij hebben op het moment de volgende vacature(s) open staan:

Daarnaast staan we altijd open voor een gesprek met goede en gemotiveerde apothekersassistente, apotheekmedewerkers en apothekers. Een open sollicitatie is altijd welkom. Dus zoek gerust contact.

Waarom bij ons werken?

Waarom zou je voor onze organisatie kiezen, een logische vraag in deze tijden van schaarste op de arbeidsmarkt. Maar wij bieden een omgeving waarin jij je talenten kan ontwikkelen en kan leren. Wij pakken dingen net even iets anders aan dan de gemiddelde apotheek. We werken volgens het “hub-model” met 1 centrale locatie waar veel gebeurt voor de logistiek. Met daaromheen de apotheken waar we zo veel mogelijk tijd proberen te maken voor de klant en ons focussen op zorg. Zo scheiden wij zorg en logistiek.

In de apotheken ligt de focus op de klant. Hoe help je die zo goed mogelijk. We proberen hier zo veel mogelijk “logistiek gedoe” weg te houden. Geen telefoon op de werkvloer, alleen spoedbestellingen lokaal klaar maken en als eerste prioriteit de klant. Zo is er rust op de werkvloer en wordt je niet gek van rinkelende telefoons en 10 ballen die je tegelijk in de lucht moet houden.

Anderzijds hebben we de centrale apotheek; “de hub” waar de focus ligt op logistiek en ondersteuning van de apotheken. Op de centrale locatie proberen we zo veel mogelijk de apotheken te ontzorgen. We hebben efficiënte logistieke processen ingericht om vanaf die locatie de apotheken te beleveren. Er is altijd één (of meerdere) apotheker(s) aanwezig om direct vragen van medewerkers te beantwoorden en we hebben een groot team dat verschillende taken heeft.

Ten slotte hebben wij ook nog een aantal zorginstellingen als klant van onze gespecialiseerde instellingsapotheek. Wij zijn aangesloten bij de TOP-instellingsapotheken. Een netwerk van professionele instellingsapotheken.

We hebben dus een diverse organisatie. Of je hart ligt bij klantcontact, logitsiek, instellingen of kwaliteit. Of je houd juist van afwisseling. Wij kunnen je een mooie, leerzame en professionele plek bieden.

Ook leiden we mensen op, medewerkers, apothekersassistenten, apothekers en ook apothekers in de specialisatie fase. Wij vinden het belangrijk om bij te dragen aan de ontwikkeling van mensen.

De apotheken horen niet bij een keten of franchise. Ze vallen onder één eigenaar. De apothekers in de organisatie zijn betrokken bij de dagelijkse gang van zaken en er is altijd een apotheker aanwezig of bereikbaar. De eigenaar staat open voor initiatieven van de medewerkers en geeft ze graag verantwoordelijkheid. Anderzijds is hij ook nooit te beroerd om bij te springen als het even vastloopt.
Met z’n allen zorgen we ervoor dat aan het eind van de dag het werk af is en iedereen op tijd naar huis kan. Één team, een taak (om maar een slogan te jatten).

Alles bij elkaar is het een middelgrote organisatie. Een organisatie met oog voor de klant en focus op kwaliteit. We kunnen je een baan aanbieden waarin jij je kan ontwikkelen op punten waar jij interesse in hebt. Is dat zorg? logistiek? instellingsfarmacie of iets anders? We komen graag met je in gesprek om kennis te maken en alles te vertellen over onze mooie organisatie.

tot hier gekomen met lezen? Dankjewel voor je tijd! Ik kijk er naar uit kennis met je te maken.
Met vriendelijke groet,

Jelle (eigenaar)

Interesse gewekt? Wij komen graag met u in contact via het formulier hieronder.

Apothekersassistent(e)

Wij zijn op zoek naar een apothekersassistent(e).
Onze groep apotheken biedt u een leuke, uitdagende omgeving waar u zich kunt ontwikkelen op verschillende vlakken. De apotheek is een moderne apotheek en probeert voorop te lopen in de branche. Wij proberen efficiënt te werken en scheiden logistiek en zorg. In de apotheek ligt de focus op de klant; goede service en informatievoorziening voor de klant. In de centrale faciliteit ligt de focus op het ontzorgen van de apotheken. Denk hierbij aan aanschrijven, verwerken van faxen en beantwoorden mail en de centrale logistieke processen.

Wij nodigen u graag uit voor een gesprek om u meer te vertellen. Neemt u gerust contact op met ons via onderstaande formulier.

Operationeel Teamleider Farmacie

Vacature Operationeel teamleider Farmacie

Functieomschrijving

Ben jij als Operationeel Teamleider graag eindverantwoordelijk voor het realiseren van de bedrijfsdoelstellingen, een optimale klantbeleving, in combinatie met een optimale inzet van mensen en staat kwaliteit bij jou hoog in het vaandel?

Dan zijn wij op zoek naar jou.

Wat is de plaats in de organisatie?

De Operationeel Teamleider rapporteert aan Manager Operations. Het totale team heeft een omvang van ongeveer 85 medewerkers.

Wat verwacht de organisatie van de operationeel teamleider?

Hij levert vanuit zijn expertise een belangrijke bijdrage aan de verdere professionalisering van de organisatie. Hij heeft een sterke focus op het ontwikkelen van de operatie en het (verder) optimaliseren van processen om verdere groei mogelijk te maken én een verdere stap te zetten in het verhogen van klanttevredenheid. Tevens gaat hij ervoor zorgdragen dat de operatie optimaal gaat voldoen aan de gestelde eisen conform wet & regelgeving en kwaliteit. Je volgt daarnaast ook de ontwikkelingen in het vakgebied en speelt hier waar mogelijk alert op in.

In de kern kent deze rol een aantal elementen:

  • Proces- en performance optimalisatie: hij is actief deelnemer aan de meerdere (interne) projectgroepen waarbij procesverbeteringen centraal staan.
  • Kwaliteit dienstverlening: hij bezoekt regelmatig de diverse locaties met als doel kwaliteit van dienstverlening te toetsen en daar waar nodig verder te verbeteren
  • Lid van het MT: niet alleen worden de belangen van het team behartigt, maar juist ook op het bovenliggende proces wordt sturing, inspiratie en visie verwacht, met als doel de verdere ontwikkeling van de gehele organisatie.
  • Oppakken van Planning: maken van jaarroosters, 4-wekelijkse takenroosters en beoordelen/ accorderen van de vakanties.

Mocht je niet direct affiniteit hebben met alle genoemde punten schroom dan niet om te reageren. Onder het genot van een kop koffie kunnen we praten over deze functie en de concrete invulling ervan.

De operationeel teamleider heeft;

  • HBO werk- en denkniveau (of opgebouwd door ervaring)
  • Kennis van de farmaceutische markt is een pré
  • Minimaal 5 jaar werkervaring met aantoonbaar positieve resultaten voor meerdere deelgebieden
  • Een track record in procesverbetering
  • Ervaring met certificering
  • Ervaring met Logistiek & planning
  • Resultaatgerichte instelling
  • Goede contactuele en sociale eigenschappen

Daarnaast is de persoonlijkheid van de operationeel teamleider ook bepalend voor deze rol;

  • Hij heeft een ondernemende geest, is een kans denker die deze ook benut nadat een zakelijke afweging is gemaakt.
  • Heeft het in zijn DNA om processen te doorgronden en effectiever te maken.
  • Analyseert en doorgrondt problemen en plaatst deze met zijn helicopterview in een breder kader.
  • Start zaken, maar rust niet voor deze succesvol voltooid zijn. Met oog voor kwaliteit en zorgvuldigheid vanwege het bijzondere werk.
  • Is resultaatgericht en voelt zich medeverantwoordelijk voor het resultaat van de apotheek keten
  • Is een echte teamspeler en ziet het als een doel om gezamenlijke ambities te verwezenlijken.
  • Is energiek, flexibel, laat zich niet uit het veld slaan.
  • Durft de confrontatie aan te gaan als de situatie daar om vraagt
  • Schakelt gemakkelijk op verschillende niveaus.

Wat biedt de organisatie;

Een zeer afwisselende en uitdagende functie binnen een farmaceutisch opererend bedrijf, met leuke enthousiaste en professionele collega’s;

Ruimte voor eigen initiatief om een verdere professionalisering te bewerkstelligen;

Voor deze positie geldt een jaarcontract met de intentie tot een vast dienstverband.

Waar in deze vacature met hij wordt gesproken kan ook zij gelezen worden.

Wil je meer informatie, neem dan met ons contact op. Wij zetten de koffie of thee klaar voor een goed gesprek.

Soort dienstverband: Voltijds, Deeltijds, Vaste baan

Parttime uren: 24-36 per week

Salaris: €2.706, – €3.788,94 per maand

Rooster:

  • Dagdienst
  • Flexibel werkrooster

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Pensioen
  • Reiskostenvergoeding
  • Gedeeltelijk werken vanuit thuis mogelijk

Soorten aanvullende vergoedingen:

  • Vakantiegeld

Ervaring:

  • Management: 1 jaar (Gewenst)

Deadline sollicitaties: 30-10-2023

Verwachte startdatum: in overleg

Enthousiast? neem contact op via het onderstaande formulier.

Solliciteer

Naam(Vereist)
Max. bestandsgrootte: 1 MB.
Max. bestandsgrootte: 1 MB.