Hieronder vind u veelgestelde vragen en antwoorden

Wat is jullie telefoonnummer?

Kijkt u voordat u ons belt goed of uw vraag misschien al tussen de veelgestelde vragen staat.

U kunt ons ook een mail sturen naar:
Apotheek medisch centrum Dorp: apotheekmcdorp@ezorg.nl
Apotheek medisch centrum Hofspoor: apotheekmchofspoor@ezorg.nl
Apotheek medisch centrum Molenzoom: apotheekmcmolenzoom@ezorg.nl 
Wij reageren meestal na een werkdag.

Wil u toch een medewerker spreken bel dan kunt u een terugbelverzoek achterlaten via:
Apotheek Medisch centrum dorp: 030-267 6112
Apotheek medisch centrum Hofspoor: 030-658 0843
Apotheek medisch centrum Molenzoom: 030-636 0186

Ook kunt u hier een herhaalaanvraag inspreken.

Tussen 16.30 en 17.30 hebben wij een open lijn voor dringende zaken, de wachttijd kan hierbij oplopen afhankelijk van drukte.

ik heb een vraag over een rekening, hoe kom ik in contact?

Het beste kunt u uw vraag direct mailen naar de administratie.
dit kan via: administratie@houtenseapotheken.nl

De reactietijd is hierbij langer dan de reguliere vragen omdat er niet elke dag iemand werkt bij de administratie. Wij proberen binnen een week te reageren.

Waar moet mijn recept heen mailen?

Recepten mogen op de mail naar:

Apotheek medisch centrum Dorp: apotheekmcdorp@ezorg.nl
Apotheek medisch centrum Hofspoor: apotheekmchofspoor@ezorg.nl
Apotheek medisch centrum Molenzoom: apotheekmcmolenzoom@ezorg.nl